JSTE LÉKAŘ?

Časté dotazy

“ONLINE objednání je moc praktická služba, nemusím se pokoušet dovolat do ambulance a vyberu si pro mne nejvhodnější termín.“

Marie, pacient

 

"Večer jsem hledal lékaře a telefonní kontakt pro objednání na vyšetření. Na vašem portálu jsem našel rovnou i přehledný a aktualizovaný kalendář, a tak jsem se objednal na vyšetření. Super služba!"

Andrej, pacient

 

 

K čemu slouží portál NávštěvaLékaře.cz?

NávštěvaLékaře.cz poskytuje pacientům možnost vyhledat svého stávajícího nebo nového lékaře a jednoduše a pohodlně se objednat na vyšetření přes internet.

Jak si rezervuji termín vyšetření online?

Proces rezervace termínu vyšetření je velmi jednoduchý. Stačí si vybrat lékaře a zvolit termín, který Vám nejlépe vyhovuje. Zadáte Vaše kontaktní údaje a číslo mobilního telefonu, na který obdržíte ověřovací kód ve formě bezplatné SMS. Po zadání správného kódu jste objednaná/ý na vyšetření a lékař je ihned informovaný o Vaší návštěvě.

Jaké jsou výhody objednání k lékaři online?

Výhod objednání k lékaři online je mnoho. Máte možnost zvolit si termín vyšetření, který nejlépe vyhovuje Vašim časovým preferencím. Objednat se můžete odkudkoliv non-stop bez zdlouhavého telefonování do ambulancí v době ordinačních hodin. A různé jiné výhody

Jak se dozvím, že byla moje objednávka zpracována a akceptována lékařem?

Po uskutečnění Vaší objednávky je lékař ihned informovaný a automaticky Vás očekává v ordinaci ve Vámi zvolený den a čas.

Chci změnit, nebo zrušit termín. Co mám dělat?

Stačí se přihlásit do „Zóny pacienta“ (vpravo nahoře) a vyplnit svůj přihlašovací e-mail a heslo. Po přihlášení máte přehled o všech svých rezervacích, u každého termínu máte možnost do půlnoci před dnem termínu svůj termín změnit nebo zrušit. Klikněte na jednu z možností a potvrďte. Následně obdržíte potvrzující e-mail, ve ktorém budete informován/a o změně nebo zrušení termínu. Lékaře taky informujeme o změně/ zrušení termínu.

Zapoměl/a jsem své heslo. Co mám dělat?

V případě, že jste zapoměli své heslo klikněte vpravo nahoře na „Zóna pacienta“ a zvolte možnosť „Zapomenuté heslo“. Následně vyplníte svůj přihlašovací e-mail, na který obdržíte nové heslo, které si v případě potřeby můžete změnit po přihlášení do „Moje konto“, v části „Profil“.

Co v případě, že obdržím e-mail o zrušení rezervace, ale rezervace měla být potvrzena?

Všechny potvrzení máte automaticky nahrané ve svém kontě, do kterého se stačí jenom přihlásit kliknutím na hlavné stránce vpravo nahoře "Zóna pacienta" nebo v mobilné verzi na "Menu" vpravo dolu. V případě, že jste přihlášen/á, stačí jenom kliknout na "Rezervace". Jestli i po přihlášení nenaleznete potvrzený termín, kontaktujte zákazníckou podporu na pacient@navstevalekare.cz.

Hodnocení lékařů pacienty

Víme, že po internetu kolují různá negativní pseudo hodnocení lékařů. Tato hodnocení zpravidla píší jedinci, kteří z osobních či jiných důvodů chtějí záměrně poškodit reputaci lékařů.

Proto jsme se rozhodli začít zveřejňovat ověřená hodnocení od skutečných pacientů. Pacienti mají možnost hodnotit pouze lékaře, kteří mají aktivováno objednávání online, a hodnotí lékaře až po uskutečnění rezervovaného termínu vyšetření. Pouze tímto způsobem je možné dosáhnout poskytování relevantních, ověřených hodnocení lékařů pacienty. Jsme rádi, že takto objektivní službu můžeme přinést jako jediní v České republice a spolu s pacienty a lékaři budeme zlepšovat kvalitu českého zdravotnictví.